Ο Τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί τον σημαντικότερο κλάδο οικονομικής δραστηριότητας. Σε αυτό το σημαντικό κλάδο, ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τον καθοριστικό ρόλο στην παραγωγική διαδικασία. Η Τουριστική Βιομηχανία στη χώρα μας καταγράφει συνεχώς νέες ανάγκες σε καταρτισμένο στελεχιακό δυναμικό, πολύ περισσότερο δε, όταν αποδεδειγμένα αυτή η Βιομηχανία αναπτύσσει σταθερά την παραγωγική δραστηριότητά της.
H Hellas Network έχοντας ως στόχο την δημιουργία αξιόλογων μελλοντικών στελεχών που θα ασχοληθούν με επαγγελματισμό στον ξενοδοχειακό τομέα, εισάγει στο εκπαιδευτικό της ενεργητικό μία σειρά καινοτόμων προγραμμάτων με θέμα «Το Σύγχρονο Hotel Management».

- Teacher: Ευαγγελία Γερασίμου
- Teacher: Διονύσιος Δουβάρας
- Teacher: Αναστασία Κουρή
- Teacher: Λουκάς Στάμου
- Teacher: Δημήτριος Χατζηπέτρος
Τα σεμινάρια Reception - Υποδοχής της Hellas Network ανήκουν στα εξειδικευμένα σεμινάρια του Hotel Management και παρέχονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που βασίζονται στις βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων και επαγγελματιών. Οι Εκπαιδευτικές μέθοδοι και τεχνικές διεξάγονται μέσω του πιο σύγχρονου οπτικοακουστικού εξοπλισμού, οι οποίες επιτρέπουν στους εκπαιδευόμενους να συμμετέχουν ενεργά στην διδασκαλία.
To σεμινάριο χωρίζεται σε δύο ενότητες. Η πρώτη αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι του σεμιναρίου στο οποίο αναπτύσσονται και αναλύονται ορολογίες και έννοιες, γνώσεις και δεξιότητες. Η δεύτερη αποτελείται από την πρακτική εξάσκηση στους Η/Υ όπου οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εφαρμόσουν στην πράξη ό,τι έχουν μάθει στη θεωρία.

- Teacher: Αναστασία Κουρή
- Teacher: Λουκάς Στάμου
- Teacher: Δημήτριος Χατζηπέτρος
Το τμήμα αυτό το συναντάμε κατά κανόνα στα μεγάλα ξενοδοχεία που διαθέτουν τους κατάλληλους χώρους – αίθουσες όπου διοργανώνονται συνέδρια, σεμινάρια, δεξιώσεις, κοκτέιλ κλπ, αλλά και σε επιχειρήσεις που παρέχουν αντίστοιχα εξειδικευμένες υπηρεσίες. Το προσωπικό που το στελεχώνει είναι άρτια καταρτισμένο και εκπαιδευμένο και κυρίως έμπειρο και ικανό για να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που παρουσιάζονται.
Απαιτεί πολλούς ελιγμούς διότι συναλλάσσεται καθημερινά με πληθώρα πελατών οι οποίοι έχουν δύσκολες και διαφορετικές κατά περίπτωση ανάγκες και απαιτήσεις.Η διοργάνωση εκδηλώσεων όσο δελεαστικό κι αν ηχεί στο άκουσμά της, ωστόσο δεν παύει να είναι ένα πολύπλοκο και με πολύ ψηλά standards αντικείμενο. Η πελατεία που απευθύνεται σ’ αυτό ποικίλλει από τον απλό ιδιώτη που θέλει να διοργανώσει κάποια μικρή συγκέντρωση μέχρι την μεγάλη εταιρεία, τοπικού ή διεθνούς χαρακτήρα που πρόκειται να διοργανώσει ένα μεγάλο συνέδριο με πολυάριθμους συμμετέχοντες.
Το τμήμα εκδηλώσεων συνεργάζεται άμεσα και με τα εστιατόρια των ξενοδοχείων, τις ρεσεψιόν στην περίπτωση που μία εκδήλωση έχει και ανάγκες διαμονής κάποιων συμμετεχόντων που προέρχονται από την επαρχία ή το εξωτερικό, με τα τμήματα ασφαλείας στην περίπτωση που οι ομιλητές σε ένα συνέδριο είναι υψηλά ιστάμενα πρόσωπα στο κοινωνικό γίγνεσθαι (πχ. Πολιτικές προσωπικότητες). Συνεργάζεται επίσης και με το τμήμα του παρκινγκ του ξενοδοχείου, εάν υπάρχει, για την διευκόλυνση και τον διακανονισμό της στάθμευσης των αυτοκινήτων των συμμετεχόντων.


- Teacher: Ευαγγελία Γερασίμου
- Teacher: Θεόδωρος Γεωργεδάκης
- Teacher: Αναστασία Κουρή
- Teacher: Λουκάς Στάμου
- Teacher: Δημήτριος Χατζηπέτρος
Οργάνωση & Διοίκηση του τμήματος των ορόφων - Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Λίγα επαγγέλματα είναι σήμερα τόσο παρεξηγημένα όσο αυτό του Housekeeper. Όπως λίγα, είναι τα επαγγέλματα στον τουριστικό κλάδο που έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση.
Αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι για αυτό το επάγγελμα, είναι ότι αφορά μόνο γυναίκες που έχουν σαν αποκλειστική αρμοδιότητα την καθαριότητα του Ξενοδοχείου.
Ωστόσο, το επάγγελμα του housekeeper, σύμφωνα με τις απόψεις ειδικών, είναι αυτό μέσα από το οποίο διακρίνονται και προάγονται τα ανώτερα διοικητικά στελέχη.
Η ραγδαία ανάπτυξη και η διεθνής εξάπλωση της τουριστικής βιομηχανίας, ήταν η αφορμή για τη δημιουργία πολλών νέων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και τη συνεχή ζήτηση για έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό.

- Teacher: Ευαγγελία Γερασίμου
- Teacher: Αναστασία Κουρή
- Teacher: Λουκάς Στάμου
- Teacher: Δημήτριος Χατζηπέτρος
Οι μονάδες μαζικής εστίασης αφορούν μεγάλο οικονομικό κλάδο του Γαστρονομικού Τουρισμού, εξωτερικού αλλά και εσωτερικού. Με τον όρο Μονάδες Μαζικής Εστίασης αναφερόμαστε σε όλα τα επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων, νοσοκομείων, σχολείων και επιχειρήσεων μαζικής εστίασης (Εστιατόρια, Catering, Cafe, Bar, Clubs, Take - Away καταστήματα, Κυλικεία, Delivery κλπ).

- Teacher: Δημήτριος Χατζηπέτρος
Ένα από τα σημαντικότερα τμήματα ενός Επισιτιστικού Τμήματος, είναι η Κοστολόγηση Τροφίμων. Μάθετε τα πάντα, μέσα από αναλυτικές διαδικασίες, από επαγγελματίες του χώρου!

- Teacher: Δημήτριος Χατζηπέτρος